چه می توان نوشت!!!!

با زور می خواهیم به کجا برسیم؟ به سعادت معنوی ؟ به بهتر از دیروز بودن‌؟ نمی توانیم باور کنیم کتک زدن خانم ها در خیابان بوسیله ماموران دولتی. اینجا کجاست؟ کسی که باتوم به دست می گیرد به چه فکر می کند واقعا به چه می اندیشد چشمهایمان را ببندیم تصور کنیم یک باتوم به دست دارید خوب چی فکر می کنید؟ .به ذهن من این می رسد هر کسی باتوم بدست نمی گیرد .وقتی عکس ها را دیدیم دهانمان باز ماند خدای بزرگ اینجا کجاست !؟ در حیرتیم خدای ما برای هدایت بندگانش با زور وارد نشد ما که هستیم چه می کنیم ؟

برای دیدن عکسها می توانید به سایت زیر رجوع کنید:

                www.kosoof.com                                        

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

سمانه .آ یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام
خسته نباشید وب جالبی دارید موفق باشید
((وقتی قرار است کار درستی را انجام دهی !هر اتفاقی را امکان پذیر بدان . وقتی می توانی با فقط یک سر تکان دادن و تایید یک غیر ممکن خاطری را شاد کنی و دل افسرده ای را به زندگی باز گردانی ،چنین کن!انسان خلق نشده است تا امکان پذیر های عالم را تجربه و اثبات کند . بلکه هر انسانی برای این خلق شده است تا در زندگی خود لا اقل امکان پذیر بودن یک ناممکن را تجربه کند و به دیگران نمایش دهد .

فرشته یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام
پیش از آنی که تورا وارد این قصه کنم
عهد کردم که برای تو چنین قصه کنم
اول از طرز نگاه تو بفهمم چیزی
بعد چشمان تورا قصه ترین قصه کنم
نکند سایه خود را ز سرم برداری
نکند تکیه به تکرار همین قصه کنم
کاش می شد که تو روزی ز سفر برگردی
کاش می شد که تو را بهتر از این قصه کنم
کاش ..............

((ای امام عصر))

جهانگردی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.outgoing.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

از اینکه گفتید به جهانگردی علاقه دارید خوشحالم .
منم عاشق جهانگردی ام البته قبلش دوست دارم ایران را بگردم .
از خدا هم برای همه کسانی که آرزوی جهانگردی دارند
پول و امکانات سفر آرزو میکنم .

نگفتید به چه کشوری علاقه دارید ؟

! سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام دوستای عزیز
-------------------------
جدای از اینکه با انگیزه های اون خانمها برای تجمع خیلی موافق نیستم و اصولاْ با تجمع میونه خوشی ندارم
و دلیل اونم این هست که تو دوران خاتمی خیلی دنبال این کارا بودم و نهایتاْ همون سیاست بازای چپ و راست بودن که از صداقت من جوون اون سالها سوء استفاده کردن و از ما ملت به جای نردبان استفاده کردن
بگذریم که نهایتاْ به اون اهدافی هم که خیلیاش شعار بود نرسیدن.
اکبر گنجی سپاهی ... کمیته چی و اطلاعاتی سابق
و سعید حجاریان معاون سابق وزیر اطلاعات یعنی حاج آقای ری شهری
اینا نمی تونن پرچم دار آزادی باشن
-----------
در باره تجمع اون خانمها با هر انگیزه ایی که بوده
نیروی انتظامی و اصولاْ یه حکومت نباید همچین برخوردی رو می کرد
این نشون می ده که چه قدر راه پیش رو داریم تا بتونیم به فرهنگ برسیم
البته من قبول دارم که در طول تاریخ نسبت به حقوق خانمها کم لطفی شده
و این حکایت از اون داره که به ظاهر متمدن شدیم ولی هنوز
به صورت غار نشینهای اولیه فکر می کنیم
***
سیاست برای من مرده
به کلی اونو گذاشتم کنار
مسائل سیاسی رو پی گیری می کنم
ولی هیچوقت سنگ سیاستمدار جماعتو به سینه نمی زنم
ترجیح می دم کار کنم .... رو وب کار کنم
ترانه گوش بدم .... شعر بگم .... واگه بشه بعضی وقتا داستان
... وهمیشه عاشق باشم
ولی نه از نوع عاشق بودن کوچه بازاری
که هر روز به یه دختر خانم بگم دوست دارم

بگذریم
----------
... از لطفی که دارین ممنون
همیشه موقعی که آپ می کنید بهم خبر می دین
بازم منتظر شما و نوشته هاتون هستم
به خصوص داستانهای کوتاه
خیلی وقته که داستان کوتاه کار نکردین
چرا...؟
----------
هردو ملک نصر و کامروا باشید

الهام سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.outgoing.blogsky.com/

سلام دوستان خوبم

راستی کاش در مورد گروهتون اطلاعاتی در وبلاگتون میگذاشتید

منم با تبادل لینک موافقم

موفق باشید

! چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com

سلام
--------
زحمتی نبود تا باشه درباره موضوعات جدی و مفید بنویسیم
منتها دعا کنیم همچین فرصتی رو از دست ندیم
---------
بالاخره یه روز این تبادل اندیشه ها جواب می ده
ما ها که شدیم نسل سوخته باید با همت امروز به امید فردا بود
-------------
یه ادرسی این بالا هست
www.alcoran.blogsky.com
چند روزه که خیلی فعال داره واسه همه وبلاگا کامنت می زنه
من یه وبلاگ دیگه ایی دارم که آزمایشی هست و تا حالا اونو فعال نکردم
برام جای تعجب هست که این بابا آدرس اونو چه جوری به دست آورده
----------
می خوام تو اولین فرصت یه نوشته ایی رو براش بفرستم
منتها باید زمان داشته باشم
شما هم اگه تونستین یه جوابی رو براش تنظیم کنید
کار خطرناکی رو شروع کرده ..داره با ایمان و اخلاق می جنگه
من طرفدار حکومت نیستم ولی یه جامعه بدون ایمان از همینی هم که میبینم خطرناکتر می شه
اگه براش جواب نوشتین بهم خبر بدین تا برم و بخونم
بقیه بچه های وبلاگ نویس اهل فکرو هم دعوت می کنم که به نوشته هاش جواب بدن
------------
درباره لینک
بنده بنا به یه سری دلائل شخصی فعلاْ نمی تونم لینک دوستان عزیزمو تو وبلاگ بزارم .
منتها لینک دوستانو گذاشتم برای زمانی که وب سایتمو راه انداختم
اون وبسایت هم فعلاْ فقط رجیستر شده
واسه طراحی قالب رقم بالایی رو درخواست کردن و چونکه همچین پولی در کار نیست باید بشینم کد نویسی رو یاد بگیرم و خودم اون کارو انجام بدم ... بعید می دونم زودتر از یک سال جواب بده
... ولی اگه دوستان بنده رو لینک بکنن خیلی باعث افتخار هست
-----------
در هر صورت بهترین کار... کار گروهی هستش
امیدوارم که هر دوی شما موفق باشین
منتظر داستانهای کوتاه شما هستم
---------
یا حق
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد