این روزها

 

مطالب زیر برگرفته از سایتهای است که آدرسشان در پایان متن امده.

 

اعلام نتایج نظر سنجی محرمانه سازمان صدا وسیما در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد دولت بود ودر سراسر کشور با نمونه اماری کل کشور صورت گرفت نشان می دهد که 65درصد مردم از عملکرد دولت ناراضی هستن. برای اطلاعات بیشتر به :

 www.roozonline.com

 

عمران صالحی در 11مهربر اثر سکته قلبی در بیمارستان درگذشت روحش شاد. برای اطلاعات بیشتر به

http://blogchin.blogspot.com/2006/10/blog-post_5355.html

مراجع کنید

چیزی خواندم که باعث شود برای پیر زنی که هراز گاهی به خانه مان می اید تا دلش باگفتن حرفهای که هیچ کس حوصله شنیدنشان را ندارد خالی کند وبرود گرفت. یک روز گفت :نمی گم خدا یا چرا اون دو تا از پسرم رو ازم گرفتی که اونا رفتم در راه خدا شهید شدن.اما....فقط این را می توانم در اینجا بنویسم .کم نیستن مادرهای پسر از دست داده .....

ایرنا: دفتر آیت‌الله "اکبر هاشمی رفسنجانی" رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نامه حضرت امام خمینی (ره) به مسوولان نظام برای اعلام آتش‌بس در جنگ ایران با عراق را منتشر کرد: ... "حال که مسوولین نظامی ما اعم از ارتش و سپاه که خبرگان جنگ می‌باشند، صریحاً اعتراف می‌کنند که ارتش اسلام به این زودی‌ها هیچ پیروزی به دست نخواهند آورد، و نظر به این که مسوولین دلسوز نظامی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی از این پس جنگ را به هیچ وجه به صلاح کشور نمی‌دانند و با قاطعیت می‌گویند که یک دهم سلاح‌هایی را که استکبار شرق و غرب در اختیار صدام گذارده‌اند به هیچ وجه و با هیچ قیمتی نمی‌شود در جهان تهیه کرد و با توجه به نامه تکان‌دهنده فرمانده سپاه پاسداران که یکی از دهها گزارش نظامی سیاسی است که بعد از شکست‌های اخیر به اینجانب رسیده و به اعتراف جانشینی فرمانده کل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه یکی از معدود فرماندهانی است که در صورت تهیه مایحتاج جنگ معتقد به ادامه جنگ می‌باشد و با توجه به استفاده گسترده دشمن از سلاح‌های شیمیایی و نبود وسایل خنثی‌کننده آن، اینجانب با آتش‌بس موافقت می‌نمایم و برای روشن شدن در مورد اتخاذ این تصمیم تلخ به نکاتی از نامه فرمانده سپاه که در تاریخ ۶۷/۰۴/۰۲نگاشته است، اشاره می‌شود.

..............."

در موسسه رویان گوسفنده همانند سازی شود متولد شد .

قرار بود از شنبه هفته ایند روزنامه روزگار به جای شرق منتشر شود. که اقای قوچانی گفته فقط شرق ولاغیر. برای اطلاعات بیشتر به :

 

http://www.roozna.com/Negaresh_site/FullStory/?Id=21499


وزیر آموزش و پرورش در خصوص طرح حذف معلمان مرد از دبیرستان‌های دخترانه گفت: با خواندن این مطلب با خودم گفتم چرا؟ خواندم اقای فرشیدی در گفتگو با خبرنگار فارس گفتن: بکارگیری معلم مردم در مدارس دخترانه در زمانی که معلم زن به تعداد کافی وجود دارد، توهین به معلمان زن است. هنوز قانع نشدیم.

 

http://kouroshz.blogfa.com/8507.aspx

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد