روزها

چقدر تاسف باره، امروز صبح شنیدیم هنوز فیلمی برای مسابقه اسکار انتخاب نشده، آخرین ساخته جعفر پناهی را دیدید، فیلمی به نام آفساید در باره فوتبال ایران و چگونگی حضورخانم های ایرانی در ورزشگاه برای تماشای مسابقه ها از نزدیک.( که البته همان طور که می دانیم خانم های ایرانی حق حضور در ورزشگاه را ندارند و البته چرا؟.) و با توجه به اینکه این فیلم توسط یک شرکت خارجی خریداری شده پس بنابراین اگر این فیلم انتخاب می شود شانس زیادی برای راه یافتن به پنج فیلم غیر انگلیسی زبان برای کسب جایزه اسکار پیدا می کرد، که حتی به دور انتخابی این فیلم ها که توسط خانه سینما و فیلم فارابی انجام می شد هم نرسید، چرا؟... از همه خنده دار تر می دانید پارسال چه فیلمی به نماینده سینمای ایران بود؟! خیلی دور خیلی نزدیک. خوب چه می شه کرد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و شنیدن صدای آقای پناهی به سایت رادیو فردا مراجعه کنید.

خبری تاسف بارتر همان طور که می دانید کشتی و وزنه بردای پر طرفدار ترین ورزش ها در ایران محسوب می شوند چرا؟ چون تنها ایرانیان در این عرصه خوش می درخشند، که البته با وجود فاجعه بوجود امده برای وزنه بردارن ایرانی هیچ امید نمی توان داشت که این افتخارات ادامه پیدا کند. کلیه اعضای تیم ملی ایران دپنیگی اعلام شدند که البته فقط رضا زاده دوپینگی نمی باشد. و از همین حالا سخن بر بیکفایتی مربی تیم همه جا شایعه شده است همان داستان همیشگی .

یه خبر قدیمی اما پر افتخار برای همه خانم ها اولین خانم گردشگر فضایی خانم انوشه انصاری به آرزوی قلب خود رسید و به فضا رفت(پس می توان به آرزوها رسید که البته با توجه به امکانات، شرایط و تلاش) و البته انصاری در سال 2000 از طرف مجله زن شاغل به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است.

و یک ضمیمه برای شما:

http://www.ghirgoon.com/

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.faraway.blogsky.com

ممنونم که به بلاگم سرزده بودی.راجع به آفساید هم باید بگم که خیلی سعی شده بود یه فیلم روشن فکری از آب در بیاد امامتاسفانه این طور نشد.همیشه کارهای تقلیدی این طورن.اثری که اصالت نداشته باشه باز هم از پشت همه شعارها و نقش و رنگ ها پیداست.فیلم رو مقایسه کن با مثلا خانه ای روی آب.آژانس شیشه ای.کافه ترانزیت.شبهای روشن و...
البته من فقط نظر خودمو گفتم و شما میتونی بامن موافق نباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد